Author Topic: Pienimuotoinen FIMK/EUR -Osta ja myy palsta  (Read 4786 times)

gaianhuuto #15 on: March 08, 2015, 07:56:53 PM

• Grand Fimker
    • View Profile
Tarjoan edelleen välityspalvelua päivän kurssiin ja neuvontaa ilman palkkiota.

Hintaesimerkkejä (suuntaa antavia):
1 eurolla saa n. 5 000 FIMK
10 eurolla saa n. 30 000 FIMK

Sano summa (euroissa tai kryptomarkoissa), niin katsotaan yhdessä pörsseistä, mihin hintaan saadaan.

Osaat varmaan itse laskea, eli et kuulu kohderyhmään.

Hmm. Ensimmäisen postin perusteella en pysty laskemaan koska ilmoitat kaksi hintaa. Toteutuuko kurssi lineaarisena? Sen lisäksi pyysit sanomaan summan. Missä on läpinäkyvyys?
TurnTrips.poker - Ässät pöytään ja kryptovaluutat jakoon.

eRoh #16 on: March 08, 2015, 08:10:21 PM

• Grand Fimker
    • View Profile
Hmm. Ensimmäisen postin perusteella en pysty laskemaan koska ilmoitat kaksi hintaa. Toteutuuko kurssi lineaarisena? Sen lisäksi pyysit sanomaan summan. Missä on läpinäkyvyys?

"katsotaan yhdessä pörsseistä, mihin hintaan saadaan" tarkoittaa sitä, että kyseessä on välityspalvelu. Välityspalvelu toimii niin, että asiakas kertoo haluamansa summan ja/tai rajahinnan ja "meklari" (tässä tapauksessa minä) välittää toimeksiannon pörssiin. Yksityiskohdat selviävät, mikäli vaivaudut lukemaan tätä ketjua hieman taaksepäin.

Jos välityspalvelun pitäisi toimia jotenkin eri tavalla, oikaise toki käsitystäni.

Olen osoittanut "asiakkailleni" ne tarjoukset, joihin olen pörss(e)issä tarttunut, ostanut ne sieltä omilla rahoillani ja pyytänyt maksun jälkikäteen. Onko tarpeeksi läpinäkyvää? Ei ole ainakaan tullut valituksia (keneltäkään muulta kuin sinulta). Tosin asiakkaita on tähän mennessä ollut vain pari-kolme, joka viittaa siihen, että ostajia ei ole liikkeellä.

Jos olet ostomielellä, voin toki tarjota palveluksiani myös sinulle, mutta olisin todella huolissani, jos tarvitset välityspalvelua ja/tai pörssineuvontaa. Edit: Ja palvelu on kaksisuuntainen, eli välitän myös myyntitoimeksiantoja.
« Last Edit: March 08, 2015, 08:16:07 PM by eRoh »
FIM-34B3-PWY5-TMHC-9JYW8

gaianhuuto #17 on: March 08, 2015, 08:16:38 PM

• Grand Fimker
    • View Profile
En valita joten miksi puolusteleva vihamielinen asenne. Ilmeisesti en saa vastausta... Kiitos kuitenkin "selvityksistä". Toivottavasti saat kaupan pyörimään.
TurnTrips.poker - Ässät pöytään ja kryptovaluutat jakoon.

eRoh #18 on: March 08, 2015, 08:21:42 PM

• Grand Fimker
    • View Profile
En valita joten miksi puolusteleva vihamielinen asenne. Ilmeisesti en saa vastausta... Kiitos kuitenkin "selvityksistä". Toivottavasti saat kaupan pyörimään.

Tarjosin jo sinulle omaa vaatimatonta osaamistani hintatason laskentaan, onko se mielestäsi vihamielistä? Jos/kun kuitenkin itse osaat laskea, luulisin että oma referenssitasosi on suht lähellä tuota 100 euron pottia.

Edit: P.S. Mielestäni valitit läpinäkyvyyden puutetta. Vastasiko "selvitykseni" kysymykseen? Jäikö jotakin vielä epäselväksi?
« Last Edit: March 08, 2015, 09:22:18 PM by eRoh »
FIM-34B3-PWY5-TMHC-9JYW8

apa #19 on: March 17, 2015, 01:48:10 AM

• Fimker
  • **
    • View Profile
Älkääs nyt tapelko vaikka kilpailijoita olettekin ;) Aika nappikauppa kuitenkin kyseessä.

eRoh #20 on: March 17, 2015, 08:11:29 AM

• Grand Fimker
    • View Profile
Älkääs nyt tapelko vaikka kilpailijoita olettekin ;) Aika nappikauppa kuitenkin kyseessä.

:thumbup:

(en kilpaile kenenkään kanssa, toimin vaan markkinapoliisina ja siinä sivussa välitän nappeja - hintani ovat halvimmat tiedossani olevat, negatiivista komissiota tuskin kellään on ;-))
FIM-34B3-PWY5-TMHC-9JYW8