Author Topic: Bittiraha.fi  (Read 2081 times)

J on: December 02, 2014, 02:17:40 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
Minut bannattiin bittirahan forumilta vaikka olen puhunut vain positiiviseen sävyyn asioista. En tajua.

J #1 on: December 02, 2014, 02:41:02 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
"Käyttäjä J lähti viikoksi banaanisaarille, syynä spämmäävä offtopic-mainostus varoituksenkin jälkeen. Kyseiset viestit poistettu viestien luonteen takia.

PS. Eikö olekin hienoa, että tälläkin forumilla on draamaa joskus? Meidän forumi tuntuu välillä rikkovan netin forumeiden fysiikan lakeja asiallisuudellaan.

PPS. Yritetään pysyä aiheessa."

Nyt en kyllä tiedä mistä puhutaan, siitä että mulla oli moondogecoinin mainos allekirjoituksessa?

J #2 on: December 02, 2014, 02:47:35 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
Enkä ole saanut vielä yhtään varoitusta bittirahalta vaan suorat bannit kiitokseksi siitä että olen osallistunut keskusteluihin.

J #3 on: December 02, 2014, 02:56:12 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
Se ei oo helvetti keltään pois jos ottaa ilmaisia hiluja hanoista!

Eliphaz Fimk #4 on: December 02, 2014, 03:00:14 AM

• FIMKrypto coordinator
  • Administrator
    • View Profile
    • FIMKrypto
Kaikki ei tykkää että pistelee puoli tusinaa viestiä perätysten ;)

Eliphaz Fimk #5 on: December 02, 2014, 03:01:24 AM

• FIMKrypto coordinator
  • Administrator
    • View Profile
    • FIMKrypto
... niin ja toi sun banneri. Se. Nimensä mukainen.

J #6 on: December 02, 2014, 03:16:24 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
No siis mun viesteistä oli varmaan suurin osa asiaa ja yhdessä saatoin mainita allekirjoitukseni. Miksi ihmeessä mainostaisin allekirjoituksia enempää kun tiedän ettei kukaan niistä kuitenkaan kiinnostu.

J #7 on: December 02, 2014, 04:02:42 AM

• Senior Fimker
    • View Profile
Enkä oo pistelly mitään puolta tusinaa viestiä perätysten. Korkeintaan kolme. Ja peräkkäin olevat viestit voi kyllä lukea yhtenä. Jos oon floodannu ni se on johtunu siitä että on ollut asiaa, ei siitä että haluaisin jotkut sentit moondogecoinin reffiohjelmasta.

Tämän jälkeen pitää kyllä vakavasti harkita postaako ikinä enää mitään bittirahaan.

scoffer #8 on: December 02, 2014, 06:27:29 AM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Paljon kertoo jo se, että aloitit tämän ketjun ja kirjoitit neljä viestiä peräkkäin sen sijaan että editoisit kaikki asiasi samaan viestiin. En muista miten olet tuolla foorumilla käyttäytynyt, mutta jos se on ollut yhtään samanlaista viestitulvaa niin en ihmettele.

J #9 on: December 02, 2014, 12:57:30 PM

• Senior Fimker
    • View Profile
Kiitos huomioista scoffer ja Eliphaz. Tämän ketjun aloittaessani olin hermostunut ja loukkaantunut. En normaalisti ihan noin tiheään postaile.

Näkemykseni mukaan keskustelupalstat on keskustelemiseen. Eräänlaisia hidastempoisia chatteja.

J #10 on: December 04, 2014, 08:36:54 PM

• Senior Fimker
    • View Profile
Kyllä vieläkin ottaa niin paljon päähän että ei annettu mahdollisuutta selventää kirjoituksiaan vaikka yksityisesti, vaikka viestitulvani olisikin poistettu, mikä oli varmaan ihan aiheellista, mutta jotenkin jäi sellainen tunne että kirjoitukseni ymmärrettiin 80% väärin. En oo mikään verbaliikan mestari. Sanoin muistaakseni mm. että bittiraha maksaa turhasta google mainoksista hanoissa. Ei se ollut mitään ilkkumista, vaan vinkki että kannattaisi säätää adwords asetuksia.

Nyt en sitten edes pysty poistamaan harmia aiheuttanutta allekirjoitustani ja avointa myynti-ilmoitusta. Tai no, pystyn sitten joskus ja joutuu odottaessa miettimään tätä juttua, vaikka ei huvittaisi.

Joku voisi sanoa, että hyvä miettiä vähän aikaan, mutta kyllä minä vähemmälläkin ymmärrän, mieluummin miettisin jotain ihan muuta :D