Author Topic: Miten hitossa lompakon saa käyttöönsä IHAN OIKEASTI?!?  (Read 7626 times)

mj #30 on: December 04, 2014, 09:36:50 PM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Ei tarvitse enää vaivautua edes yrittämään säätää mitään. Paska mikä paska ja saa olla paska ja kerron myös kaikille muille, miten paska tämä teidän systeeminne on. Katsokaa peiliin ja hävetkää, minkämoista paskaa työnnätte ulos ihmisille. Ei teillä ole käryäkään, miten tehdä käyttäjäystävällistä systeemiä. Eikä vissiin haluakaan. No, pitäkää omana kivana puuhastelunanne tämä pelleily. Ei siitä muuta tule, ei tämmöisellä touhuamisella ainakaan.

Siinä näkyvät terveiseni nyt ja tulevaisuudessa myös muille. Toivottavasti mahdollisimman moni lukee ja osaa pysyä kaukana tästä paskasta. Vassokuu vaan mun aikani tuhlaamisestani!

:cheers: ...markusjansson.blogspot.com/2014/12/unohtakaa-fimk-se-on-taysin-raakilepaska.html... :cheers:

Eliphaz Fimk #31 on: December 04, 2014, 10:35:20 PM

• FIMKrypto coordinator
  • Administrator
    • View Profile
    • FIMKrypto
Kiitos ja näkemiin tälle häirikölle.

PS. Janssonin kiusaus on hanurista.

gaianhuuto #32 on: December 04, 2014, 10:39:38 PM

• Grand Fimker
    • View Profile
TurnTrips.poker - Ässät pöytään ja kryptovaluutat jakoon.

Skore #33 on: December 21, 2014, 01:35:42 AM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Kiitos ja näkemiin tälle häirikölle.

PS. Janssonin kiusaus on hanurista.

Well said ! :)

psycoma #34 on: December 21, 2014, 07:12:31 PM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Janssonin kiusauksen dissaaminen täysin turha ja offtopic!

Tuli tästä herrasta mieleen se kuka ikinä niitä FIMK -> EUR -> FIMK kauppoja täällä kävikä kritisoimassa jotain viikkoja sitten :P

Jos tituleeraa itseään tietotekniikka friikiksi ja nörtiksi omassa blogissaan, luulisi osaavan lukea ohjeita forumilta ja muualtakin, kuinka päästä FIMKeihin käsiksi. Jos ei onnistu, ni ei tarvii menettää malttia samantien ja alkaa haukkumaan muita, kun ongelma on kuitenkin yhdellä käyttäjällä, ei kaikilla. Malttia, ajatusta ja pohdintaa yhdessä, kyllä me kaikki selvitään, kunnes kuollaan.
FIM-C62Z-CBE5-T3WE-33BD3

apa #35 on: December 25, 2014, 01:28:29 AM

• Fimker
  • **
    • View Profile
Haha. Hyvät joulupäivän huumorit sai tästä langasta. Ymmärrän että fimkin käyttöönotto ei ole ihan minuutin homma mutta ei se myöskään tunnin perehtymisen jälkeen vaikeata ole. Sääli jos tuo blogikirjoitus tuo fimkille negatiivista julkisuutta. Toisaalta tämän langan lukeminen kyllä osoittaa että yhteisö pyrkii auttamaan uusia käyttäjiä ja tämän lukeneet varmasti ymmärtävät että kyseessä oli vain asiaan perehtymätön yksittäistapaus joka menettää malttinsa kun ei homma heti toimi "niinku pitäis". Kiitos fimk deveille kärsiväillisyydestä, toivottavasti saatte systeemistä vieläkin helpompikäyttöisemmän!

eRoh #36 on: December 25, 2014, 10:12:50 AM

• Grand Fimker
    • View Profile
Tuli tästä herrasta mieleen se kuka ikinä niitä FIMK -> EUR -> FIMK kauppoja täällä kävikä kritisoimassa jotain viikkoja sitten :P

Sen kritisoinnin jälkeen on paljon muuttunut, eli tarjoustasot ovat lähentyneet toisiaan huomattavasti. Tosin volyymit ovat edelleen pennosia, ja käytännössä ainoa pörssi, jossa tällä hetkellä käydään kauppaa on CCEDK.
FIM-34B3-PWY5-TMHC-9JYW8

Zakey #37 on: January 04, 2015, 03:04:30 PM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Muuten menny kaikki ihan ok ja tää on varmaan tyhmä kysymys mutta siis kun mulla on toi mofowallet auki ja olen tietysti kirjautuneena ja painan sitä mofowallet nappia niin sieltä aukeaa se open wallet jne niin mitä se siis tarkoittaa kun jos painan sitä open wallet niin pitäisi valita joku tiedosto eikä mulla ole mitää hajua että mikä tiedosto pitää avata? Sori jo etukäteen mut oon ihan noobi vielä näistä  :P 

Kiitos!

Eliphaz Fimk #38 on: January 04, 2015, 06:54:34 PM

• FIMKrypto coordinator
  • Administrator
    • View Profile
    • FIMKrypto
Muuten menny kaikki ihan ok ja tää on varmaan tyhmä kysymys mutta siis kun mulla on toi mofowallet auki ja olen tietysti kirjautuneena ja painan sitä mofowallet nappia niin sieltä aukeaa se open wallet jne niin mitä se siis tarkoittaa kun jos painan sitä open wallet niin pitäisi valita joku tiedosto eikä mulla ole mitää hajua että mikä tiedosto pitää avata? Sori jo etukäteen mut oon ihan noobi vielä näistä  :P 
Klikkaa ylämenu -> accounts -> add account ja sieltä eteen päin New FIM Account

Käyttöliittymä on varsin kontra-intuitiivinen tulokkaille tällä hetkellä. Tilanne tulee paranemaan alkuvuodesta.

Zakey #39 on: January 04, 2015, 07:52:39 PM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Heh, nyt mulla on sitten kaksi tiliä mutta en vieläkään ymmärrä että mikä tiedosto minun pitää avata kun klikkaan sitä "open wallet" nappia kun se avaa uuden ikkunan ja pitäisi valita joku tiedosto?  :P