Author Topic: En saa suojattua viestiä purettua [Perustulon Haku]  (Read 1396 times)

Kultakala on: December 30, 2014, 09:48:23 PM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Olen vasta aloittelija virtuaalirahojen kanssa, joten ei ihmekään että olen jäänyt jumiin perustuottojeni kanssa. Pääsin kirjautumaan sisälle helposti sillä salaisella lauseella jonka sain luodessani lompakon. Nyt saadakseni perustulon, minun olisi avattava tuo salattu viesti, joka on lompakkooni lähetetty, mutta jostain kummasta syystä salainen lauseeni ei toimi kun yritän purkaa salausta. Se siis toimii kun kirjaudun sisään, mutta ei silloin kun yritän avata suojattua viestiä.

Kaikenlisäksi tuo FIM koodi (joka on kait lompakkoni osoite) tuntuu vaihtuvan jatkuvasti. Se on nyt taatusti eri osoite kuin luodessani lompakkoa. Mitä ihmettä täällä siis nyt tapahtuu? Voisiko joku selittää? Olis kiva saada sitä perustuloa!  :D

apa #1 on: December 30, 2014, 10:50:19 PM

• Fimker
  • **
    • View Profile
Jaa a :D Kuulostaa erittäin hämärältä.. Yksi salausavain vastaa tarkalleen yhtä tilinumeroa! Jos tilinumerosi vaihtuu jatkuvasti niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että kirjaudut joka kerta eri salasanalla sisään. Kerrotko tarkemmin mikä ohelma käytössäsi on. Omalle koneelle ladattu clientti vai verossa toimiva? mikä versionumero?
Olet kuitenkin saanut tilin tehtyä ja rahoitettua sitä hieman faucetista/kaverilta?

Kultakala #2 on: December 31, 2014, 05:37:55 AM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Kyseessä on nimenomaan se selainpohjainen versio ja mozilla firefox. On myös hyvä huomioida että yhteyteni kulkee VPN tunnelin kautta.

Nyt voisin yrittää tehdä tätä uudelleen uudella lompakolla. Jos ei vieläkään toimi, niin äitini voi uhrata perustulonsa minun lompakkooni <--- tottakai kysyn siihen luvan ensin  ;D

Jos FIM tunnukseni oikeasti on vaihdellut niin luulisin että kyseessä saattaa olla bugi, koska selaimeni ei alunperin pystynyt pyörittämään lompakkoa kunnolla, esim. punaisia palkkeja leijaili pitkin poikin lompakkoa. Tärkeät kirjoituskentät eivät toimineen ollenkaan. Sain tämän korjattua ottamalla turva-asetuksia selaimestani pois käytöstä.

Aluksi luulin että jokin muu asia oli pielessä, joten loin useamman lompakon ja täten olen yrittänyt hakea perustuloa jo ainakin kahdella eri lompakolla.

kkur #3 on: December 31, 2014, 08:06:38 AM

• Fresh Fimker
  • *
    • View Profile
Mulla oli tuon salasanarimsun kanssa sellaista ilmiötä, että kun lähetin sen sähköpostilla eteenpäin ja sitten kun kopioin sitä taas sähköpostista tuli siihen vissiin ylimääräinen välilyönti perään. Tilinumero muuttui tässä tapauksessa oikeaksi, kun poistin viimeisen merkin siitä. Parhaiten on salasanan kanssa onnistunut, kun on laittanut vaan notepadilla tekstitiedostoon ja kopioinu siitä.

apa #4 on: December 31, 2014, 01:46:31 PM

• Fimker
  • **
    • View Profile
kultakala: selainpohjainen versio mikä numero? ja siis suoritat omalla koneella eikä selaimen yli jossain muualla? Kuulostaa kyllä hämärältä tuo sun onelma. Etenkin jos tili kerta vaihtuu joka kirjautumisella. Suosittelisin vielä koittamaan ilman vpn:ää lokaalisti omalla koneella.