Author Topic: Ratkaistu: Virhe kun yritän tunnistautua perustulon hakijaksi  (Read 1448 times)

easydas on: March 01, 2015, 11:56:16 AM

  • Fresh Fimker
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
1. Win clientissa tehty siirto
2. Postiin tullut "FIMK faucet confirmation link"
3. Linkkiä klikatessa latautuu vain joku json rakenne jossa viesti

Code: [Select]
{        "error":
        {       "message": "Invalid code"}     
        }

4. Jos sivuston kautta tekee perustulorekisteröinnin niin päätyy virhesivulle

Code: [Select]
Error: 4
Error description: Incorrect "recipient"Tapahtui virhe. Ota yhteys Krypto FIN ry:n hallintoon

Miten tuon saisi kuntoon?

Olisiko mahdollista, että ainakin noiden www-sivuilla olevien ilmoitusten yhteydessä olisi joku sähköpostiosoite. Nyt jouduin odottelemaan tänne foorumille pääsyä ilmoittaakseni asiasta, kun yhteystietoja ei löytynyt. Facebookissa olisi varmaan voinut ilmoittaa asiasta mutta kun en käytä sitä niin...
« Last Edit: March 02, 2015, 03:55:14 PM by easydas »

Eliphaz Fimk #1 on: March 01, 2015, 04:00:48 PM

  • FIMKrypto coordinator
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 806
    • View Profile
    • FIMKrypto
Nykyinen FIMK-versio on siitä ikävä, että uutta, puhdasta tiliä ei voi teknisistä syistä käyttää perustulorekisteröitymiseen. Eli tarvitset vähintään yhden siirron tilillesi ennen liittymistä perustuloon. Kun rahaa sylkevä FIMK-faucet ei näytä kohdallasi toimivan, täytyisi sinun hankkia tämä siirto jostain muualta (esim. exchange, kaveri, forum).

Kyseinen typerä mekanismi poistetaan seuraavassa julkaisuversiossa.

easydas #2 on: March 01, 2015, 06:46:33 PM

  • Fresh Fimker
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Eli tarvitset vähintään yhden siirron tilillesi ennen liittymistä perustuloon. Kun rahaa sylkevä FIMK-faucet ei näytä kohdallasi toimivan, täytyisi sinun hankkia tämä siirto jostain muualta (esim. exchange, kaveri, forum).

Tilillä kyllä näkyy tuo siirto ja saldo on 2 FIM.

Eliphaz Fimk #3 on: March 01, 2015, 07:03:10 PM

  • FIMKrypto coordinator
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 806
    • View Profile
    • FIMKrypto
Tilillä kyllä näkyy tuo siirto ja saldo on 2 FIM.
Siinä tapauksessa kannattaa selventää alkuperäistä viestiäsi. Faucet tai sen linkit ei liity mitenkään perustulotunnistautumiseen.

Quote
1. Win clientissa tehty siirto

Mikä siirto?

Quote
3. Linkkiä klikatessa latautuu vain joku json rakenne jossa viesti

Mitä linkkiä klikatessa? Jos faucetin, miksi yrität klikata linkkiä uudelleen jos olet jo saanut 2 FIMK sieltä?

easydas #4 on: March 01, 2015, 07:12:06 PM

  • Fresh Fimker
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Windowsin MofoWallet:n Faucetilla tein siirron tilille ja siirrosta tuli vahvistus sähköpostiini (jonka linkki ei toiminut).
Enpä olis klikannut jos olisin tiennyt, että siirto onnistuu muutenkin. Tilille tuli kuitenkin tuo 2 FIM mutta kun yritän rekisteröityä perustulon saajaksi niin tulee toinen virhe. Missä siis on vika?

Päivitys:
Yritin uudelleen hakea tuota perustuloa nyt virheilmoitus on erilainen:

Code: [Select]
Could not enter data: Duplicate entry 'FIM-J5WW-3HD2-R52D-EZ9W9' for key 'account'

Eliphaz Fimk #5 on: March 01, 2015, 08:29:49 PM

  • FIMKrypto coordinator
  • Administrator
  • *****
  • Posts: 806
    • View Profile
    • FIMKrypto
Ilmeisesti olet tehnyt väärässä järjestyksessä jotakin. Varmistusviesti FIMK-tilillesi on lähetetty uudelleen. Laita viestissä oleva koodi tänne https://forum.fimk.fi/fimk/varmista.cgi niin rekisteröityminen luultavasti menee läpi.

easydas #6 on: March 02, 2015, 03:54:53 PM

  • Fresh Fimker
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile