Author Topic: FIMKin louhinnan suosio  (Read 4688 times)

eRoh #15 on: October 28, 2015, 06:24:07 AM

• Grand Fimker
    • View Profile
Ei, koska nodeissa pyörivä serveriohjelmisto täytyy aina jälleenasentaa. Kriittiset päivitykset ovat harvinaisia ja niistä pyritään tiedottamaan hyvin sekä ajoissa.

Tulipahan mieleen, että olisiko tuohon joku auto update -täppä paikallaan, jos/kun FIMK:istä tulee "koko kansan" ilmiö?

Takomisen vaikeudesta sen verran, että itse olen pyörittänyt serveriä n. vuoden ja pidän sitä ihan mielenkiintoisena teknisenä haasteena. Eipä tuohon ole tarvinnut konepellin alle Dirkin tasolle pureutua, satunnaisten forkkien selvittely on onnistunut lohkoketjun resetoinnilla. Jossakin vaiheessa oli tarjolla julkisia backuppeja, nykyään olen käyttänyt itse tekemiäni palautuspisteitä välttääkseni alusta asti synkronoinnin (joka on huomattavasti hitaampi kuin zipin/tarrin lataus).

Eihän tätä pakko ole kenenkään tehdä, mutta suosittelen kokeilemaan pienelläkin "pääomalla" (kuten itsekin olen liikkeellä).  :thumbup:
FIM-34B3-PWY5-TMHC-9JYW8

Eliphaz Fimk #16 on: October 28, 2015, 08:14:26 AM

• FIMKrypto coordinator
  • Administrator
    • View Profile
    • FIMKrypto
Tulipahan mieleen, että olisiko tuohon joku auto update -täppä paikallaan, jos/kun FIMK:istä tulee "koko kansan" ilmiö?
Kyllä vain. Tähän mennessä ominaisuuden kulu/hyöty -suhde ei ole ollut kohdillaan, kun tekemistä löytyy...